مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 21:552021-09-14سياسي

یادداشت| چهارمحال و بختیاری، سکوی پرتاب مدیران غیربومی


امروزه دوران آزمون و خطای مدیریتی در این استان به سررسیده و این استان دیگر نمی تواند جور مسئولان سکوی پرتابی و ضعیف و بی لیاقت را به دوش بکشد.

- صادق فرامرزی بابادی از مهم ترین خدمات چند ساله مسئولان  این استان، می توان به گمنامی و غریب بودن گوش  مردم  کشور به عنوان اسم این استان و مرکزیت استان اشاره کرد که بعد از چهار دهه از انقلاب هنوز آحاد کشور ما را به نام استان های همجوار می شناسند.

با توجه به این که استان چهارمحال و بختیاری یکی از امن ترین استان های کشور است و مردم این استان همواره مدافع  نظام جمهوری اسلامی بوده و هرگز اجازه سوءاستفاده به دشمنان نداده اند و حماسه آفرینی های مردم استان در طی این چهار دهه علی الخصوص در جنگ هشت ساله ستودنی بوده و مردم نجیب و شریف این استان همواره مطالبات و منافع استان خود را به صورت منطقی مطرح کرده و این اجازه را از دشمنان کوردل نظام سلب کردند.

لذا با این عقبه تاریخی؛ امروزه دوران آزمون و خطای مدیریتی در این استان به سررسیده و این استان دیگر نمی تواند جور مسئولان سکوی پرتابی و ضعیف و بی لیاقت را به دوش بکشد.

مسئولان استان باید فارغ از هرگونه منافع جناحی و صف بندی های سیاسی و پرهیز از عادت غیراخلاقی خودسوزی نیروهای توانمند بومی، به همه تفکرات میدان داده و این تسویه حساب های سیاسی را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت| چهارمحال و بختیاری، سکوی پرتاب مدیران غیربومی

یادداشت| چهارمحال و بختیاری، سکوی پرتاب مدیران غیربومی